På gång…

pieces-of-the-puzzle-592798_1920-1
När händer och fingrar protesterar blir det svårt att skriva, tyvärr. Men jag kämpar med en artikel som jag hoppas ha färdig i början av veckan.

Dessutom är min förhoppning att kunna göra någon form av sammanfattning av 2016. Den 14 januari förra året skrev jag mitt livs första bloggartikel och det händer mycket på ett år!

Väl mött i veckan som kommer. Några vackra naturbilder från Askersundstrakten får avsluta. Fotograf: Per Svensson
pers-askersund-alsen-12-jan
pers-askersund-8-jan

PS! Ikväll, tisdag 17 januari, passerade Livets Skiftningar 50000 visningar! Stort TACK till er alla läsare ❤
//P-L

2 thoughts on “På gång…

  1. duritzan 2017-01-16 / 21:09

    Skickar kramar och beordrar dina händer att sluta jäklas med dig. Hoppas de har tillbörlig respekt för min order.

    Liked by 2 people

    • Piia-Liisa Pisal 2017-01-16 / 23:39

      Tack ❤
      Jag vidarebefordrar orden direkt till mina händer och dess styrsystem 😉 Tror inte att de vågar jäklas allt för mycket med dig!. Går det vägen kommer en artikel under morgondagen (tisdag)
      //P-L

      Liked by 1 person

Kommentera

